دانلود پایان نامه انگیزه کار: مطالعه موردی کارکنان خدمات مشتری.
سابقه و هدف: تحقيقات معاصر در حال بررسي مشكلات كاركنان است
زمینه های مختلف کاری. در این مطالعه، تحقیق هرزبرگ برای بررسی یک مورد بررسی شده است
به انگیزه کارکنان خدمات مشتری نگاه کنید.
هدف: هدف از این مطالعه بررسی نحوه کارکنان خدمات مشتریان است
انگیزه کار با عمدتا مربوط به نتایج این مطالعه به تحقیقات هرزبرگ.
روش: روش مطالعه یک مطالعه موردی با تحقیق کیفی از جمله نیمه ساختار یافته است
مصاحبه و رویکرد نمونه گیری برف گل.
چارچوب نظری: چارچوب نظری اساسی در این مطالعه شامل
نظریه دو عامل انگیزه هرزبرگ.
مواد تجربی: مواد تجربی در این مطالعه شامل ده مشتری خدمات می شود
کارکنان تمام داده های تجربی از طریق تماس چهره به چهره جمع آوری شده است.
نتیجه گیری: تصویر کلی مواد تجربی این است که خدمات مشتری
کارکنان با این عوامل هرزبرگ مواجه می شوند: "حقوق"، "روابط بین فردی"،
"سیاست و مدیریت"، "دستاورد"، "شناخت"، "کار خود"،
"مسئولیت"، "پیشرفت" و در نهایت "امکان رشد".